We make you famous

2008-09-29 @ 14:45:30 Category: Everyday life Comments: 3

Just nu har vi rast här på John Bauer, men jag valde att sitta kvar i klassrummet som så många gånger förut. Känner inte riktigt att det finns så mycket annat att göra, så då kan jag lika gärna sitta kvar och läsa en och en annan blogg. Passar även på att skriva en jag med, även fast mina fingrar är helt döda. Vi har svenska och vi har fått i uppgift att skriva en uppsats om ett skolminne. Jag visste direkt vad jag ville skriva om, även Zara. Så både hon och jag skriver om cabarén som vi hade i slutet av nian. Det var en underbar tid, som man saknar det. Jag har redan hunnit skriva mer än en hel sida, ovanligt gjort av mig eftersom jag aldrig orkar jobba annars. Föresten sitter jag och skiver på en lånedator eftersom min egna är sönder. Min dator har varit  ett stort ända besvär ända sen jag fick den, om problemen endå kunde ta slut. Skulle egentligen fått tillbaka min i morse, men endå sitter jag här med en dator tom på biler och musik. Ska nog gå till Matt efter rasten och fråga om den är klar. Det var tydligen några killar som skulle komma och fixa den, och dom var försenade. Så typiskt! På lunchen idag gick jag och z ut och åt, maten i konserthuset lät inge vidare. Okej, nu vet jag att vi kommer få skäll av Linn, men bara för hon äter allt i sin väg. Eller aja, det är vi som är kräsna, jag erkänner! Vi gick i alla fall till vårat och många andras favoritställe Gränden, åt en smaskig sallad medans Zara åt fläskfile och strips. Hennes mat luktade så gott, men nej jag ska vara nyttig.

- Hur lång tid tar det för fläskfilén att bli klar?
- 35 minuter
- VA?! nej då tar jag...
- Ne jag skoja bara, 5 - 10 minuter ungefär.
- Okej, då tar jag det!

- Jag tar en sallad med ägg och räkor tack!
- Nej det går inte!
- Jo!
- Nej!
- Men jo!
- Neeej.
- Men va? Jo de gör det visst
- Nej
- Men vadå? Jo! varför!
- Okej då, jo klart det går, med pasta eller utan?


Kommentarer
Postat av: slim

hahaha vafan är det för jävla människor på gränden egentligen?



och ja, fyfan för er som dissar gapoterassen(?)

jag som blev ledsen för att jag var tvungen att åka hem och äta idag :(

2008-09-29 @ 15:27:55
Postat av: z

haaaaaaaaaaha

2008-09-29 @ 19:16:45
Postat av: HeHeHeHe

Korven- Va är de här nu då

Korven- Vi duger inte längre



Matlagarn- Jo då men jag tycker om att variera maten, och quorn har många bra alternativ



Hamburgaren- O så är de super gott



Korven- Ja du är en idiot











2008-09-29 @ 19:36:39

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback