Run for your life

2008-09-22 @ 10:38:20 Category: Everyday life Comments: 1

Så var det måndag igen och jag sitter här och har projekt och företagande. Det är rätt kul egentligen, med tanke på våran idé som Zara och jag ska försöka få att bli bra. Tänker dock inte berätta något mer om det här i bloggen, så ni får allt vara nyfikna ett tag framöver.
 
Igår umgicks jag med Alice hela dagen, vi tog en promenad till båtbryggan där vi la oss i solskenet. Det var riktigt varmt och jag hade på mig alldeles för mycket kläder vilket jag ångrade så fort jag steg ut genom lägenhetsporten. Vi låg där i flera timmar och bara njöt av den härliga höstdagen. Vi lyckades till och med somna, så ni förstår nog hur mysigt det var. Där efter skiljdes vi åt olika håll och jag gick hem till nibble. På vägen hände tre roliga saker, ni får helt enkelt fråga om ni vill veta. Resten av kvällen spenderade jag framför tvn och pratade med Robin i telefonen. Vi lyckas alltid prata länge och när vi väl lagt på är klockan alldeles för mycket.

I morse hade jag stora problem med att komma upp ur sängen, inte för att det är något ovanligt men endå. Det slutade med att jag fick stressa som en idiot och springa till bussen. Men jag hann i alla fall, med en minut till godo! Sen att jag får stå och vänta i 15 minuter på att tåget ska gå gör ingenting bättre. Det är både kallt och långtråkigt. Ja, dom där minuterna lyckas alltid gå så oerhört sakta. I kväll ska jag i alla fall träna bodypump, längtar redan. Tycker det är grymt kul att träna nu för tiden, det är inte alls det där att man pinar iväg sig för att stå och gäspa sig igenom en timme.

Nej, om man skulle ta och fortsätta spränga idéer till vårat projektarbete!


Kommentarer
Postat av: slim

vad hände för kul på vägen? :D

2008-09-22 @ 11:44:38

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback