The day that never comes

2008-09-11 @ 20:37:19 Category: Everyday life Comments: 1
Har precis sjunkit ner i soffan till idol, och det första man gör är att börja storböla till en tjej som sjöng gudomligt bra. Varför vet jag inte, men är man känslig så är man. Idag slutade jag som sagt 11:45, därefter sprang jag ner och åt mat och sen vidare till tåget. När jag väl var hemma slängde jag mig ner i sängen och somnade några timmar. Det behövdes, var helt slut. Min träningsvärk gör det ju inte bättre heller, kan knappt röra mig. Nu får den gärna försvinna. Ja, och sen var det sagt att jag skulle träna bodypump, men både Linn&Zara fick förhinder typ. Så jag tog mig en springtur, satt på träningscykeln en liten stund och gjorde diverse övningar. Efter en dusch var jag så rastlös så jag bestämde att överaska mamma och Björn med lite mat. Dom har faktiskt varit och beställt förlovningsringar, så den 27:e gäller det! Jag gjorde någon slags chiligryta med olika bönor och sallad till. Det blev riktigt starkt och gott,  så jag har rätt att vara stolt över mitt mästervärk till måltid. Jag älskar verkligen att laga mat, så jävla roligt att mixtra och prova vad som smakar. Så nu är jag mätt och belåten. Sitter och lyssnar på metallicas nya album i pauserna och då jag får, det verkar faktiskt rätt bra för att vara dom. Har aldrig lyssnat på dom förut, men det kanske blir en ändring nu. Men nej, nu stänger jag ner bloggen för idag, så puss & godnatt!

Metallica, med låten som redan sitter på min näthinna!

Kommentarer
Postat av: dinälsklingsmusse

Och sen när börja sandra karlsson lyssna på metallica om man får fråga !?

2008-09-11 @ 23:31:48

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback