If only everyday was like yesterday

2008-09-08 @ 10:42:37 Category: Everyday life Comments: 1
Hej igen, känner att jag behöver skriva ett inlägg till för att hålla mig vaken. Min pigga morgon övergick till en övertrött förmiddag. Inte blir det bättre av att man sitter här och stirrar blindt in i skärmen och letar efter något att fördriva tiden med. Dessutom har vi någon konstig lektion, kommer inte ens ihåg vad den heter. Men vi ska i alla fall göra ett projektarbete, om någonting. Jag och min grupp har verkligen ingen aning om vad vi vill hitta på, allt känns antingen för ansträngande eller långtråkigt. Vem vill till exempel hålla en sms kurs för pensionärer, som vi fick till förslag. Ja, inte jag i alla fall. Så har ni något förslag, så säger jag bara varsegod och spotta ut det.

Yeye, back to reality!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haaaaaaaaaaahahahahahahahhahah duuuu somna

2008-09-08 @ 14:36:59

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback