I don't care

2008-09-24 @ 19:12:40 Category: Everyday life Comments: 0

Idag kände jag mig extra busig och avbokade tiden hos min sjukgymnast, jag orkade verkligen inte. Jag har hostat hela dagen. Min hals är så långt ifrån bra man kan komma och min dagliga huvudvärk har börjat komma tillbaka. Gissa vem som ska skaffa nya glasögon? Ja för er som inte vet det så har jag faktiskt ett brytningsfel och var läskigt nära på att bli blind när jag var liten. Så där av har vi anledningen till min dåliga syn och huvudvärk. Försökte prova med linser ett tag, men nej tror inte riktigt det är min grej. Men ja, eftersom jag inte vill ha glasögon på "heltid" så tänker jag försöka få linserna till min grej och använda dom så mycket som möjligt och ha glasögon som ett andrahandsval. Spännande va?

I stället för att befinna mig hos sjukgymnasten och slita av benen så åkte jag hem med mamma och tittade på film. Djävulen bär prada, jag har sett den förut men det kliade så förbaskat i fingrarna när jag såg den stå i hyllan och glänsa. Nu sitter jag här och försöker att svälja så lite som möjligt, det gör ju så ont. Har verkligen ingen lust att bli sjuk, så jag dricker te och myser in mig i stora filtar så gott det går. Ska snart laga mat, någon slags paj jag har i en receptbok. Så vi får se hur det går, men det brukar faktiskt gå bra. Jag verkligen älskar matlagning av nya recept! Dags att sätta mig själv i arbete.

tummen upp!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback