How you love me now

2008-09-17 @ 10:54:35 Category: Everyday life Comments: 0

Gårdagens lektioner i skolan gick både segt och snabbt, vi hade matematik och fotografisk bild, gissa vilken som var vilken? I alla fall, när jag kom hem fick jag snabbt slänga i mig lite mat för att sedan åka på dagens träningspass, kickboxning. Oh boy va kul det var, har verkligen saknat känslan av att hela kroppen arbetar hårt. Nu jävlar är jag igång igen, denna gången ska mina knän inte få hindra mig, sådeså! När jag kom hem stod maten vackert dukad på bordet, lax och andra godsaker till. Sen la jag mig i soffan och tittade på några vänner avsnitt och klockan tio var jag så trött, att jag gick och la mig.

Kom inte upp förens efter klockan sju i morse, jag riktigt slet mig upp. Även då jag hade sovit i mer än nio timmar, kunde jag säkert sovit några till. Nu sitter jag och Zara här i klassrummet, ensamma. Resten av klassen är ute och har idrott i kylan, vi kände inte riktigt att vi orkade. Duktiga flickor! Är hungrig som tusan också, magen låter som åska. Ikväll tänkte jag få med mig någon på träningen, annars tar jag mig en springtur. Föresten så är min träningsvärken inte liten, herregud.


Föresten vill jag tillbaka till turkiet jättemycket!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback