Hey ya

2008-09-26 @ 10:01:59 Category: Everyday life Comments: 1
Smart som man är höll man på att missa bussen i morse också, men idag la jag på ett kål och slängde upp benen på ryggen. Det var med nöd och näppe men jag klarade det, så var stolta. Självklart var tåget försenat också, typiskt. Nu sitter vi i skolan och har dödstråkigt, vi ska skriva en broschyr om Hallstahammar! Jag och Zara har dock tagit en paus, vi orkar inte riktigt jobba idag, någonsin, aldrig!
Öh, sneglar mot Zaras blogg och ser att hon skriver så fingrarna ryker. Jag som inte har någonting att skriva om. Jag ska göra som Katja och spela Bubble Shooter. Lalalalalaa

Kommentarer
Postat av: julle

du får allti springa till tåg :(

2008-09-26 @ 12:51:33
URL: http://jonatanjulius.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback