Cause and effect

2008-09-21 @ 13:25:09 Category: Everyday life Comments: 0

Även om det är söndag igen, så finns faktiskt inte ångesten. Kanske beror det på att jag har lärt mig att uppskatta skolan mer än förut. Det är faktiskt inte lika farligt som man en gång har tyckt. Antar att klassen har stor del i det. Jag har i alla fall haft en grymt bra helg. På fredagen umgicks jag med Zara, såklart. Vi gick ut och åt mat och köpte sedan med oss en stor godispåse hem tillsammans med en hyrd film. Vi hade bestämt oss för att ha en lugn kväll eftersom vi ville vara pigga och glada inför lördagen. Dock var filmen helt värdelös och jag fattar inte ens hur man kan komma på en sådan kass idé. Vi somnade lite senare på två sekunder.

På lördagen steg vi upp runt nio och började fixa allt inför dagen. Klockan halv elva hämtade vi upp alla och började färden mot köping där Jonas och Linus stod och väntade. Vi satt sju stycken i bilen på grund av ett och ett annat problem. Men när vi kom till arboga mötte vi upp Micke och fortsatte resan mot Karlskoga. När vi var framme vid dagens mål, bodaborg delade vi in oss i våra lag. Det var jag, Micke, Linus och Linn mot Jonas, Lina, Zara och Alice! I fyra timmar sprang vi runt, fram och tillbaka i olika celler och samlade stämplar. Det var jätteroligt och man var taggad hela tiden. När timmarna gått så kan jag berätta att dom flesta för trötta och sega. Jag sov hela bilresan hem då jag hoppade in i duschen för att göra i ordning mig. Jag, Lina och Zara skulle ut och äta, tror vi satt där tills klockan närmade sig elva. Vi promenerade hem till mig och satt i soffan ett bra tag och bara pratade. Kvällen slutade med att Lina åkte hem och jag och Zara somnade i soffan till 2 fast 2 furious!

Nu ska jag titta på film och sakna människor. Puss!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback