Wake up its a beautiful morning

2008-10-16 @ 09:22:31 Category: Everyday life Comments: 0

I min rubrik ligger det en väldans massa ironi, eftersom allt man ser om man tittar ut genom fönstret är ett stort grått täcke med dimma och regn. När jag äntligen hade dragit mig upp ur sängen efter två timmars snoozning så gick jag upp och fixade mig, Håret var en katastrof, sminket blev bara fel och ingenting med kläderna kändes rätt. Dessutom som jag sa nyss, så regnade det. Tassade in i mammas rum där hon låg och sov så sött, och väckte henne försiktigt med frågan om hon kunde skjutsa mig till tågstationen. Att cykla i regnet med ett trasigt paraply är inget jag föredrar. Varför lyckas jag antingen ha sönder eller tappa bort alla mina paraplyn? Jag blir arg.

Igår efter skolan träffade jag upp Linn, och därefter hennes lilla hjärtegull. Medans han klippte sig gick vi till gränden och fikade. Tror vi nästan satt där i tre timmar och bara pratade och pratade, om allt. Jag har saknat dig min älskade stjärna! Jag uppskattade varenda sekund igår, och konversationerna tog aldrig slut. När jag kom hem strax före åtta slängde jag mig framför datorn och tittade på två Desperate Housewives avsnitt, mums. Gud vad jag satt och grina, yay. Pusssss


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback