I dont belong here

2008-10-23 @ 11:14:35 Category: Everyday life Comments: 2

Om ungefär 45 minuter har vi lov, kan ni förstå, en hel veckas lov som jag ska tillbringa med mina allra bästa vänner. Vi hade nyss rast, både jag och Zara rusade till cafeterian med Linn och köpte varsin toast, mums. Sen blev det utbudning på en till toast, så hon kamma hem en för 4 kronor billigare, wow. Det är pannkaka till mat idag, med massa grädde och sylt, jag längtar redan..

Helgen ska bli mysigast, tillsammans med Z&L ♥ Bio och mat på lördag, hur vi nu ska kunna bestämma oss för viken film det blir. Zara vill se Highschool musical 3 , eller vad den heter.

Igår fyllde Linn år, men jag nämnde inget om det varken här eller i min bilddagbok. Om ni undrar varför, så är det på grund av att hon ogillar att fylla år, och vill inte att någon ska veta det. Så igår i skolan smög jag och Zara in i hennes klassrum och kramade henne grattis. Men nu har hon redan fyllt år så då gör det inget att jag säger GRATTIS I EFTERSKOTT SÖT!

78 dagar kvar tills min 18 års dag!

Grattis Micke, som idag fått lägenhet! Jag är glad för din skull.


Kommentarer
Postat av: slim

thank you dear<3. grattis i förskott föresten.

2008-10-23 @ 13:15:57
Postat av: zäta

<3

2008-10-24 @ 12:36:49
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback