The quiet place

2008-10-21 @ 15:02:58 Category: Everyday life Comments: 0
Hallå där, köp blåbär. Har precis kommit in tillbak i klassrummet efter att ha tillbringat halvtimmen utomhus med ett jäkla massa fotande, med Zara och Amanda. Så nu sitter jag här oich lägger in dom i datorn, här ska det redigeras! I förmiddags hade vi matematik, det gick faktiskt riktigt bra idag. Okej, det var rätt enkelt men endå. Jag är stolt över mig själv och det har jag rätt till att vara. På lunchen var det kyckling och pasta, jättegott men nej jag var vekligen inte sugen alls på det. Både jag och Zara lämnade in våra väskor hos Matt innan, men helt plötsligt när jag skulle gå tillbaka till skolan hade jag en väska på min axel. Fattade ingenting, förens... Just ja, Linn och jag har likadana väskor så när vi skulle gå före dom så hade jag råkat ta hennes eftersom jag trott det var min. Snacka om att jag fick träningsvärk i magen av allt skratt.

Igår när jag kom hem efter skolan åkte jag, mamma och Björn till Ikea och strosade runt, köpte lite glödlampor till mitt rum. Wöhöw. Sen bjöd mamma på restaurang, mysigt värre va det. Nej, nu ska jag redigera bilder.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback