Rude boy for life

2008-10-06 @ 11:16:36 Category: Everyday life Comments: 2

Måndag igen, sitter på projekt och företagande och skriver ett researchuppdrag. Jag ska förklara hur ett handelsbolag, aktiebolag och hur företagsformen enskild näringsidkare fungerar. Kan säga er att jag inte förstår ett skvatt, det är sjukt. Jag sitter och skriver saker jag inte ens förstår, ord jag inte ens vet vad dom betyder. Äsch, bara jag får G på uppgiften är jag nöjd. Egentligen har vi inte tid med sånt här tjaffs, vi behöver egentligen fortsätta jobba med vårat projektarbete. Men våran lärare tycks inte förstå det och bombar på med fler uppgifter.

Min söndag var precis som helgen, rätt upp och ner. Jag var som ett åskmoln, inget man ville ha och göra med. Men efter jag tittade på skräckfilmen "mirrors" mot kvällningen, som förövrigt var ruskigt bra, så försvann min ilska ut genom min rädsla för filmen. Ni som inte har sett den måste se den, så grymt spännande.

Om en halvtimme har vi lunch, prinskorv och potatismos?! Jaja, man får väl vara glad för den mat man får. Hoppas prinskorven är god, annars blir jag ledsen. Eftermiddagslektionen består av svenska, då ska jag fortsätta skriva på mitt skolminne. Det är faktiskt roligt så jag ser fram emot den lektionen. Men det jag ser mindre fram emot är vad jag ska göra när jag kommer hem från skolan. Jag måste plugga matte hela kvällen, usch! Har matteprov i morgon, jag förstår verkligen ingenting. Matte är helt hopplöst för mig, fan alltså.

Nej, nu ska jag spela bubbles, wih!


Kommentarer
Postat av: slim

2008-10-06 @ 11:43:11
Postat av: slim

snygg tjejjj

2008-10-06 @ 11:43:50

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback