Make me belive this is real

2008-10-25 @ 13:57:50 Category: Everyday life Comments: 1

Det kittlas i min näsa, så jag nyser och nyser, tror jag är inne på sjätte gången nu. Jag hatar att nysa, man blir alltid snorig av och nysa, fräscht. I alla fall, jag sitter här och funderar på om jag ska duscha eller inte? Jag vill för att det är så trassligt och jag tappar hälften av håret varje gång jag borstar ut det, så snart sitter jag här med ynka ett hårstrå kvar på huvudet. Men jag orkar inte och det blir så torrt och slitet av att duscha. Intressant, hmm. Ikväll blir det bio med mina älsklingar, Zara och Linn. Vi har bokat, så det blir Step Brothers. Hoppas den är bra, annars blir jag sur för jag slängt ut 90 kronor på en film som inte ens dög. Innan bion ska vi äta ute, mysigt.

Igår kväll började det med att Zara kom hit, mamma gjorde i ordning drinkar som vi fick innan vi skulle iväg och bowla. Sen väl där, usch säger jag bara. Hade en sån här dålig dag, bowlingen gick åt helvete. Och som den dåliga förlorare man är. Tur att man har en snäll mamma i alla fall! Något lullig kom man hem och gav sig in på ännu en drink, hoppsan. Efter vi fått underbart god mat satt vi vid datorn och undrade vad vi skulle göra i detta onyktra tillstånd. Vi svängde förbi rixmix och köpte godis, för mina femtio kronor --> jag <-- vann på bowlingen. Även den som kommer sist kan vinna, så de så. Sen åkte vi vidare hem till Lisa och pratade gamla minnen. Det var riktigt mysigt tjejer.


Kommentarer
Postat av: lisssis

jaaa det var jätte mysigt (a)

2008-10-25 @ 14:20:05

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback