Holding on

2008-10-06 @ 21:41:48 Category: Everyday life Comments: 1
Sitter och kollar på matakuten på fyran, och oj vad söta ungar det är med i programmet. Det är ju så man vill ta upp dom i famnen och ge dom världens mysigaste kramar. Det är vid sånna här tillfällen man längtar tills man blir vuxen och får egna barn. Men det kommer ta många år innan jag kommer dit, har inte ens blivit arton än. Föresten, på onsdag är det tre månader kvar tills jag fyller år och får röja på krogen. Puss på det.

När jag kom hem från skolan idag runt fem slängde jag direkt ner ansiktet i matematikens hemska värld och pluggade flitigt ända tills klockan slog åtta. Ni förstår hur trött jag är nu, usch. Min hjärna känns helt trasig samtidigt som mina ögon hänger tungt. Så snart ska jag hoppa ner i sängen för att komma upp i tid i morgon. Då ska jag ta mig en uppfriskande dusch så jag blir pigg och koncentrerad inför matteprovet. En ordentlig frukost är också nödvändig, sen får jag se om jag lyckas få mamma skjutsa mig till stationen!

Nej, nu stänger jag av kontoret för idag! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Rebecca Karlsson

vad deprimerande läste det här: Föresten, på onsdag är det tre månader kvar tills jag fyller år och får röja på krogen. Puss på det.



vi är födda samma år, men om 2 månader fyller jag 17. och en månad senare fyller du 18. så avundsjuk. fusk fusk fusk! <3

2008-10-09 @ 18:40:21

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback