Guys like you make us look bad

2008-10-07 @ 11:10:51 Category: Everyday life Comments: 3

Jaha, så var matteprovet gjort för den här gången. Det känns väl inge vidare just nu, det gick käpprätt åt skogen. Jag är ett hjälplöst fall, vad sjutton är det här. Jag satt i över tre timmar igår och pluggade matte flitigt med Sten. Han försökte hjälpa mig så gott det gick, men endå är jag helt säker på att jag kommer få ett stort IG på provet. Jag är grymt förbannad på min mattelärare och på det förbannade systemet som dom lagt upp lekitonerna på. Jag är verkligen i stort behöv utav stödmatten som är på tisdagseftermiddagar, men självklart har jag ingen som helst möjlighet att gå på den eftersom dom så idiotiskt har lagt in fotografisk bild där. Hur fan tänker dom? Jag tillsammans med några andra i klassen är riktigt missnöjda och har flera gånger försökt få en ändring på det för att det ska fungera. Men det enda man får som svar är att det kanske är löst tills vi går trean. Trean?!  Då har jag förfan inte ens matte längre. Hade jag haft tillfälle att gå på stödmatten hade jag kanske inte haft lika mycket problem som gör att jag får underkänt. Jävla skitsystem!

Om jag nu kan lugna ner mig så kan jag tala om för er att jag har lektion nu men ingen lärare. Egentligen skulle jag kunna gå här i från eftersom det inte finns något att göra. Kunde gjort som Zara och åkt hem, men nej jag är duktig. Zara är en riktig stygging! Idag är det kalkon till mat, yey. Sen ska vi på konstutställning, låter rätt trist va? Ska ta fram mina hundögon till min lärare så jag kanske hinner med en timmes tidigare tåg. Vi får väl se hur det går, håll tummarna kompisar?


Kommentarer
Postat av: z to the ara

Så så lilla du :) It's gonna be okay!

I'm bad :((((((

2008-10-07 @ 17:21:58
Postat av: Malin

Fan vad dåligt att dom har lagt en annan lektion samtidigt som stödmatten, den ska man ju ha rätt till! grrr

2008-10-07 @ 20:08:43
URL: http://malinlarssson.blogg.se/
Postat av: sandra

ja eller hur, jag blir galen :o

2008-10-08 @ 09:02:43
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback