Forever in your hands

2008-10-01 @ 12:58:41 Category: Everyday life Comments: 2
Här sitter jag med en zooklubba i munnen, tillbaka i klassrummet efter lunchen. Vi ska ha mediaproduktion så därför måste vi sitta i våra reklambyråer, och Zara tillhör inte min. Hur ska jag klara mig i tre timmar? På förmiddagen hade vi idrott, men jag fick göra en uppgift om bollsporter. Så tog ett senare tåg, skönt. Även fast jag gick upp lika tidigt som jag gör annars, för jag kunde verkligen inte sova. Var hur pigg som helst, vilket resulterar att jag är trött som sjutton nu. Tog lunch tidigare, men var inte ens hungrig. Där efter gick vi ner på stan, jag shoppade lite smycken och köpte även min klubba jag nämnde i början. Ikväll ska jag åka och träna med Alice, hoppas det går bättre än igår. Nej, måste lyssna vad våran kära lärare Jakob har och säga!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh vilken fin blogg

2008-10-01 @ 14:20:37
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: julle

jakob är tjatarn :(

2008-10-01 @ 16:37:52
URL: http://jonatanjulius.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback