Death breath

2008-10-02 @ 10:35:33 Category: Everyday life Comments: 2

Först och främst är det 2 dagar kvar tills vi åker till borlänge för bad och lek.
Det är ungefär 27 dagar kvar tills In Flames konsert i Stockholm med två grymma förband.
90 dagar kvar tills nyår som förhoppningsvis spenderas i sälen.
Sen till sist så är det 98 dagar kvar tills min 18-års dag.

Jag hoppas dom här månaderna går fort, för jag ser fram emot så mycket bra saker. In flames konserten ligger nog närmast hjärtat just nu. Inflames spelar med Sonic Syndicate och Gojira. Det har dock varit lite krångel med det där om vilka förbanden blir, men nu är jag rätt säker på att det är så här det kommer bli. Så jävla grymt!


Kommentarer
Postat av: slim

82 dagar till julafton, glömde du nämna

2008-10-02 @ 13:17:57
Postat av: Anonym

jag glömde med flit -.-

2008-10-02 @ 14:42:12

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback