Where the hell are you when i need you

2008-11-23 @ 14:32:13 Category: Everyday life Comments: 1
Helgen har varit riktigt bra faktiskt, och den började med fredagen. Eftr jag kommit hem från skolan och gråtit alldeles för mycket till Extreme Home Makover kom Micke och Jonna hit, vi åt tacos med familjen. Mätta och belåtna hämtade vi upp Lisa och åkte vidare till bowlinghallen. Gissa vem som vann? Jag! I alla fall första serien, för sen började Micke bli bra. Därefter åkte jag och Lisa hem till Zara, vi skulle ha Saw-maraton. Men, när vi skulle sätta på första filmen var vi tvungna att pausa för vi kunde inte sluta prata, så till slut kunde vi sätta oss till rätta och skrämmas av dom bästa filmerna som finns. Dock såg vi bara två, Lisa somnade och Zara orkade inte mer för hon var också riktigt trött. Så vi gick och la oss i stället.

På lördagsmorgonen åt vi frukost och spelade kort, sen kom adam och skjutsade hem oss. På kvällen fixade alla i ordning sig och åkte hem till Hanna där vi började förfesta. I tre bilar åkte vi sedan vidare till Västerås på lokalfest. Det var jättekul, men som många gånger förut så ska det sluta i kaos. Tre polisbilar och en igenstängd fest. Så i kylan fick vi stå och vänta på våran skjuts hem. Somnade till slut i soffan efter många om och men.

I morse när jag vaknade var jag helt död, trött och sliten. Men efter lite frukost så var jag levande igen.. Nu ligger jag oh tittar på vänner och ja, måste snart ta tag i mitt liv för jag och Zara ska plugga. Pluggsöndag, usch! Låter inge vidare kul, men det ska vara klart i morgon så vi har inget val. Måste hem till Hanna och hämta min väska sen också, påminnelse till mig själv.

Kommentarer
Postat av: Malllliiinnn

HEeeej sandra!! dethär är min första kommentar jag lägger ut! känn dig hedrad babii:DDDDDDDDDD

2008-11-24 @ 19:44:15

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback