When i get home your so dead

2008-11-10 @ 14:32:54 Category: Everyday life Comments: 1
Sitter på svenska lektionen och har precis skrivit klart min avfärd som skulle vara mellan 500 - 600 ord. Jag hamnade på 571 så nu kan jag pusta ut. Det har tagit mig halva lektionen, så nu kan jag förhoppningsvis ta det lugnt resten av tiden som återstår. Känner att jag jobbat på rätt bra idag, dagen har inte alls varit lika jobbig som jag förväntade mig att den skulle vara. På projekt och företagande i morse så kom jag och Zara en bra bit på vägen med vårat arbete, kan nästan säga att vi snart är klara. Vi kommer göra era toa besök till rena rama nöjet! Dassboken, släng dig i väggen! Vi rusade därefter ut i regnet och ända bort till gränden och lunchade, vilket var lika mysigt som alltid.

Idag ska jag och Linneá träffas och ta en mysig fika, vi har verkligen mycket att prata om för det var evigheter sen vi träffades sist och riktigt pratade ut sådär som bara vi kan. Därefter måste jag antagligen ta mig hemåt, har endel plugg jag måste försöka att ta mig igenom. Tråkigt men sant, jag riskerar ett IG så måste nog ta tag i det där nu innan det är försent. Om jag vore smart så skulle jag kunna jobba lite med det jag har kvar nu, men tror mamma får hjälpa mig så det får helt enkelt vänta tills ikväll.

Jag är så jävla glad för jag behöver inte dig längre, i'm free.


Kommentarer
Postat av: simone

Saknar diiiiig med, nejnej ej se hela mig:(

btw massa fin design du snurrat till hihi

2008-11-10 @ 19:22:50
URL: http://simonep.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback