What is the problem mister?

2008-11-18 @ 14:59:27 Category: Everyday life Comments: 1

Jag har verkligen inte haft tid att blogga, som jag skrev igår morse att jag skulle göra. Hade fullt upp på båda lektionerna igår, så jag hade planerat att göra det när jag kom hem. Men i stället åkte jag till Sten, somnade i soffan i tre timmar, åt mat och umgicks med Sten&Emil, spelade kort och hade allmänt trevligt. Vid åtta kom jag hem, då spelade jag, mamma och Björn ett frågespel som heter Trivial Pursuit, om jag minns rätt. Där efter var klockan 10 och det var snart läggdags.

Kan ju dra igenom helgen lite snabbt om ni nu är intresserade. I fredags förfestade jag och Zara hemma hos mig, innan Micke&Jonna skjutsade oss till Västerås till Mattias där festen var. Det var jättekul, även fast det inte var allt för mycket kul så var kvällen kanon. Slutade med att jag låg i min säng och försökte sova men att det inte gick på grund av att hela rummet snurrade. På lördagen tog jag det lugnt hela dagen, på kvällen mötte jag upp tjejerna vid Ica där vi köpte massa gottigottgott som chokladfondue! Vi satt och pratade i timmar, om allt. Det var himla mysigt. Mot natten spelade vi spel och runt klockan 4 somnade vi sött hemma hos Annie. På söndagen tog vi det lugnt tillsammans och när jag väl kom hem städade jag mitt rum. Sen umgicks jag med Malin, Lisa och Adam. Vi spelade guitar hero och spel.

Jaja, nej vad sjutton. Känner mig jättrestressad helt utan anledning. Idag ska jag umgås med Malin och Lisa, KUL!


Kommentarer
Postat av: lisa

oh oh :D

2008-11-18 @ 19:02:33

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback