Didn't know it was over til you told me that you just can't forget me

2008-11-27 @ 19:53:35 Category: Everyday life Comments: 0

Jag orkar inte, jag har haft huvudvärk hela dagen. Även fast jag tagit flera alvedon sen i morse så vägrar den släppa. Det känns som någon sitter och bankar med en stor hammare mot mitt bakhuvud. Ni kanske tycker att det är dumt utav mig att sitta vid datorn då, men det spelar faktiskt ingen roll för det gör lika ont ändå. Tro mig, jag har provat. Min förkylning blir bara värre och värre, jag blir galen! Jävla virus, som aldrig vill försvinna! Jag är obotlig, vafan. Sitter och lyssnar på musik som vanligt, kan inte få nog. Dricker vatten, glas efter glas. Min törst tycks aldrig bli släckt, drygt.

Det var riktigt skönt att pyssla om mig själv idag, är len som en babystjärt nu och mitt hår har för en gångs skull inga tovor. Känner mig som en såndär reklamnisse som vänder sig mot kameran med håret kastandes över sina axlar och säger; because you're worth it! Ja man kan ju alltid drömma.


Jag hatar snor

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback