Dirty talking, call it phonography

2008-11-28 @ 12:29:37 Category: Everyday life Comments: 2
Även om jag var helt utvilad, kom jag verkligen inte upp ur sängen av någon konstig anledning. Visst är det skönt att ligga och dra sig en stund längre när man är halvtrött, men nu var jag ändå rätt pigg och jag är inte den som gillar att ligga rastlös i en säng. Klockan passerar strax halv ett och jag åt nyss frukost i min säng tillsammans med min favoritbok. Ni vet nog vilken jag pratar om, the dirt så klart. Min frukost bestod av fil med müsli som innehåller hasselnötter, russin, aprikoser och kokos. Gott!

Mina drömmar har varit rätt sjuka inatt, på senaste tiden drömmar jag bara dåliga saker. Inatt handlade det om blod, om ni har sett filmerna Hostel så vet ni vad jag pratar om. Jag vaknade upp helt panikslagen, vilket är rätt självklart om man drömmer att man blir jagad av en man med en borrmaskin i handen. Usch, ge mig söta drömmar om kärlek i stället. Nej, nu ska jag springa iväg och slänga mig framför tvn en stund, är man sjuk måste man trots allt vila upp sig.

Puss!





Kommentarer
Postat av: zäta

härliga bilder, ser verkligen ut som en frukostreklam typ

2008-11-28 @ 23:05:43
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: Alice

söta bilder lillisss

2008-11-29 @ 15:32:51
URL: http://jagecila.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback