This is your lifesaver

2008-11-25 @ 14:34:22 Category: Everyday life Comments: 1
Jag har huvudvärk, kan ni förstå. Det är alltid bra och börja dagens första inlägg med ett klagomål, men jag vet att ni gillar det. Sitter i skolan på fotografisk bild, vi jobbar med julkalendern vilket suger. Vi var precis och frågade en lärare som ska vara med i den om vi kunde ta några kort på han, men han var helt jävla omöjlig att diskutera med. Zara och jag stod där och jag tror det koka ur bådas öron. Helt körd! Nej, hur jävla svårt är det att ställa upp. Nu vill jag bara att dom här sista två timmarna tills min buss går, flyger iväg fort så jag får komma hem och ta en powernap. Dessutom kommer dom nya avsnittet av One tree hill och Gossip girl ut idag, så ska ladda hem och se dom också. Får icke glömmas!

Gick på stan efter skolan igår, skulle försöka hitta ett par skor jag kunde sikta in mig på. Hittade jag några? Nej, naturligtvis inte. Så jag åkte hem sur och hungrig, men som tur var stod maten färdig på bordet när jag klev in genom dörren. Så efter att jag fått mat i magen gick jag och la mig i sängen för att titta på dokumentären om In Flames som gick på Svt för några dagar sedan, men eftersom jag missade det så tittade jag på internet i stället. Dom är bäst! Jag ska titta på dom nästa år också, så sant som det är sagt. Föresten:

Idag fyller annie 17 år, Grattis! 
Nu är det bara ett år kvar tills det smäller ordentligt sötnos!


Kommentarer
Postat av: annie

Aaa kan du gerej fan på ;) haha, tack i efterskott eller nått :D

2008-11-26 @ 19:23:54

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback