So deep that it didn't even bleed and catch me

2008-11-19 @ 10:39:31 Category: Everyday life Comments: 2

Duktigt Sandra, mycket duktigt. Jag skulle in och göra några småändringar på min blogg, men självklart är jag klantig och tar bort hela bloggdesignen. Hade lust att dunka huvudet i bordet ett antal gånger, men i stället snurrade jag ihop en liten blogg innan jag började med den nya uppgiften vi har fått i ergonomi. Kan ju säga det att den här uppgiften suger, jag förstår ingenting. Men det blir väl bra, vi har ända tills slutet av v.49 på oss att bli klara.

Igår när jag satte mig på bussen hem somnade jag så fort att jag knappt han sätta mig ner, det är så himla skönt. Man känner sig stressad hela dagen, ända tills man sätter sig på bussen. Då släpper allt och man försvinner in i en ljuvlig sömn. Därefter cyklade jag hem och slängde in mig maten mamma lagat. Det var isterband och stuvad potatis, och ni som säger att det är äckligt är konstiga, för det är hur gott som helst. Det innehåller fläskkött, korngryn och potatis, och inte några jävla grisfötter och fett. Jag hann knappt äta klart innan Lisa och Malin stövlade in genom dörren. Vi fastnade vid Guitar Hero och även vid bärbara datorn, där jag fixade så att Malin Siven också nu mera har en blogg. Lite senare satte vid oss ner vid köksbordet och spelade galenpanna, ett sjukt roligt spel! Man har som ett pannband runt huvudet, där två kort sitter, ett namn på en person och ett namn på en plats. Sen skulle man gissa sig fram genom bland annat ja och nej frågor. Själv råkade jag försäga mig två gånger om vad Malin hade för kort på sitt huvud, men som tur var hörde hon inte någon utav gångerna, men roligt blev det och både jag och Lisa brast ut i gapskratt.

När dom åkte hem rusade jag mot datorn och laddade hem dagens avsnitt av Gossip girl och One tree hill, men eftersom klockan redan var rätt mycket hann jag bara se det förstnämnda avsnittet. Och gud vad jag grina, jag satt och skrek och grät samtidigt, så sorgligt var avsnittet. 

Nej, nu får det vara nog! Puss på baken 


Kort från festen i fredags! Som vanligt lyckas jag och Zara aldrig få ett normalt kort på oss två tillsammans så det blir ett på en full Sandra och Ankan som gömmer sig!

Kommentarer
Postat av: jullen

oh vilken snygg header! (isterband äcklit)

2008-11-19 @ 11:52:40
URL: http://jonatanjulius.blogg.se/
Postat av: sandra

men neje, det är gott gott i gott :(

2008-11-19 @ 12:50:28
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback