Pull that trigger

2008-11-05 @ 12:13:55 Category: Everyday life Comments: 3
Jag lovar er, att man kan nog inte känna sig mer utanför världen än vad jag gör. Jag har varit utan Comviq kompis i tre dagar nu, vilket gör att jag inte kan hålla kontakt genom sms och telefonsamtal till någon av mina vänner. Eftersom jag varit sjuk nu också i tre dagar, har det gjort att jag inte haft möjligheten att fylla på, så där av har ni anledningen till varför jag inte svarat på era sms.

Föresten, jag läste i Zaras blogg att vi ska ha matteprov på fredag? Vad i helvete, vi har inte ens börjat med något nytt än? Nu blir jag grymt förvirrad, jävla Johan jävel.

Sa ju att jag skulle gå till skolan idag, men det blev inte så endå. Vaknade upp med migrän och ja, det var inte allt för roligt kanske eftersom jag oftast spyr utav det. Så nu ligger jag i soffan med en kopp te, mitt duntäcke och tittar på en film vars namn jag inte vet. Men Adam Sandler är med i den, så den är rätt roligt. Jag hatar att vara förkyld, det går ju åt flera toarullar per dag, usch. Tillåt mig hata vintern, med hela mitt hjärta.

I morgon måste jag gå till skolan, annars blir jag arg på mig själv. Jag får psykbryt av och ligga hemma hela dagarna, dom går så otroligt långsamt. Saknar mina kåmpizar hjettemiket! Nej, nu ska jag snyta mig, så ni vet, och titta vidare på filmen.  

Kommentarer
Postat av: zäta

miss uuuu

2008-11-05 @ 13:42:37
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: lisa

lilla puffsi krya på dig nu!

2008-11-05 @ 16:34:13
Postat av: limlinn

sluta sjuka :(

2008-11-05 @ 21:07:29

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback