Poor thing, poor little thing

2008-11-19 @ 21:41:34 Category: Everyday life Comments: 2
Jag höll på att glömma, eller jag gjorde det till en början i alla fall, men jag har namnsdag idag! Pappa ringde och gratulerade mig på namnsdagen, jag förstod ingenting. Men så kom jag på det till slut, det är ju Elisabeth idag, mitt andranamn. Så grattis till mig själv, och er alla andra 500.000 tusen stycken som heter precis likadant. Mamma och Björn kom nyss insmygandes genom dörren med något bakom ryggen, självklart undrade jag vad det var. Till slut sa Björn att jag bara skulle få det bakom ryggen, om dom fick smaka från det undre lagret. Jag antar att ni kan gissa vad det var? Gott är det i alla fall.

Hade nästan glömt bort Sweeney Todd och hur grymt bra den filmen är! Håller på och laddar hem den åter igen samtidigt som jag lyssnar på låtar som är med i filmen, måste bara se den igen. En annan film jag vill se är Twilight, den verkar också bra! Film&musik älskare, här har ni mig.

Nej, om man skulle ta och titta på Desperate Housewives, har inte hunnit gjort det än. Men nej, jag vet inte. Jag har fasnat för Sweeney Todd låtarna, och kan inte sluta lyssna&titta från youtube. Den filmen har verkligen påverkat mig!

Godnatt

"Now we all deserve to die
Even you Mrs. Lovett...even I
Because the lives of the wicked should be made brief
For the rest of us death will be a relief
We all deserve to die
"


Kommentarer
Postat av: slimee

skräck suger :(((((( bajs på dig

2008-11-19 @ 22:34:16
Postat av: Maja

Grattis på namnsdagen babe <3<3

2008-11-19 @ 23:05:48

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback