It burns, it rips, it hurts, spit me out i'm glad i don't belong

2008-11-27 @ 12:35:53 Category: Everyday life Comments: 6
Godmorgon, herregud vad det är härligt att vara ledig eller vad säger ni? Dock finns det ju sanna glädjedödare, strax före sju i morse ringde min telefon och Linus som var på väg till jobbet ringde och väckte mig. Men jag somnade om gott efter det, så det gjorde inte så mycket. Men min underbara whiskeyröst är som vackrast när jag blir väckt tidigt på morgonen, så den fick han ta del av. Vaknade upp runt halv elva, med huvudet fullt utav snor. Huvudvärk, seg i kroppen, feber och förkylning. Jävla vinter! Steg i alla fall upp och stekte ägg till min frukost, mums. Knäckebröd med stegt ägg och kaviar, smaskens! Satte på  en film, 40 year old virgin, undra hur många gånger jag har sett den egentligen? Men den är ju för rolig!

Jag har bestämt mig för att ta ett bad strax, och vad passar inte bättre då än ett bad med doftljus, bubbelskum och en bra bok? Samt en peeling av hela kroppen och en hårmask. Tänkte även fräscha upp mina naglar som jag knappt har, dom ser ju för hemska ut. Jag behöver även plocka mina ögonbryn, smärta. Ja, nu vet ni i alla fall vad jag kommer göra den närmsta timmen.

Puss!

Två bilder från helgen



Kommentarer
Postat av: Anonym

är de två på hörnen syskon? fan vad lika

2008-11-27 @ 14:20:03
Postat av: sandra

haha nej, kompisar

2008-11-27 @ 17:38:03
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: malinnnn

Ni är faktiskt läskigt lika på den där bilden:O

2008-11-27 @ 17:42:52
URL: http://malinlarssson.blogg.se/
Postat av: sandra

haha vad konstigt, det tycker inte jag :o

mamma tyckte med det

2008-11-27 @ 17:46:14
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: annie

haha, jo men kanske lite :D eller jag vet inte haha

2008-11-27 @ 21:48:55
Postat av: Alice

haha, timmen hinner du allt det på en timme det tar en halvdag för mig ahah :D puss på snor älskar det <33

2008-11-27 @ 21:49:22
URL: http://jagecila.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback