I'm not afraid to bleed but i will do it for you

2008-11-24 @ 08:57:17 Category: Everyday life Comments: 2
Godmorgon! Vaknade till och med innan väckarklockan i morse, men endå var jag sjukligt trött. Kom knappt upp ur sängen, förens jag grabba tag i kragen och lyfte upp mig själv in till duschen. Där vaknade jag till liv, i alla fall lite. Jag fick stressfixa mig och allt blev fel. När jag är på väg ut genom lägenhetsporten och ut till cykeln, så ser jag hur vädret är. Blåst och snö, lika med storm! Helvete alltså, jag kom knappt fram på cykeln. Hjulen slirade runt i snön och jag höll på och ramla ett antal gånger. Jag hatar vintern, jag hade god lust att gå in igen och sova bort hela dagen. Men nej, jag var duktig och kämpade mig fram i ovädret. Var stolta!

När jag väl kommer till skolan får jag reda på att vi inte har någon lärare, skönt. Så nu kan vi jobba i godan ro med vårat projektarbete, och förbereda oss för redovisningen nästa vecka. Den här veckan kommer bli så grymt skön, vi har resursdagar onsdag till fredag (dagar då vi får arbeta igen det vi har kvar). Känns inte som att jag har särskilt mycket, vilket betyder att jag kommer kunna vara ledig någon utav dagarna. Puss på det och puss på er! 

Vid dessa deppiga vintertider gör jag inget annat än att sakna ihjäl mig efter sommaren.

Sommaren 08 med Zara, bästa någonsin

Storsjöyran


Turkiet


Salafestivalen


Göteborg


Å-festen


Mälarveckorna (innan)


Picknick


Powermeet (madde, du är grymt saknad)


Fest hos mig, wohoowoh


GE MIG SOMMAR 09!

Kommentarer
Postat av: Alice k

Du tog dig i din dubbelhaka krage va? ;D

skoja :( <3333333

2008-11-24 @ 09:31:30
URL: http://jagecila.blogg.se/
Postat av: zäta

åh :( bästa någonsin, jaaa

2008-11-24 @ 09:46:57
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback