If i could run the clocks, i would

2008-11-29 @ 15:01:49 Category: Everyday life Comments: 1

I morse vaknade jag upp med Robin vid min sida, men han åkte hem rätt tidigt för han hade klipptid. Jag däremot somnade om med huvudvärk och magont. Jag låg som en död sill i min säng, tills jag slutligen kände doften av nybakat. Så jag studsade upp ur sängen och tittade med hundögon på min mamma som stod i köket och bakade lussebullar och annat gott, smaka bör man annars dör man! Lussebullsdeg äger, det är så jävla gott! Nu har jag ont i magen, efter allt jag mumsat i mig denna lördagsmorgon. Men vad gör man inte, klart man ställer upp för laget.

Ikväll blir det myskväll med mitt hjärta, det ser jag fram emot. Ska försöka hålla mig nykter till nyår, skulle faktiskt vara skönt. Fast i för sig tänker jag supa mig redlöst full och somna i en skrubb på julafton. Låter bra! Det är för tusan bara 40 dagar kvar till min 18-års dag. Det är helt sjukt vad jag längtar! Älskar att fylla år tidigt, tack mamma.

Idag när Björn kom hem så ropade han på mamma som stod i köket, från hallen där han stod. Så gick hon dit, och gissa om hon blev överaskad. Där stod han med grymt fina rosor i sin hand, och ett kort där det stod "jag älskar dig" på. Som den känsliga personen hon är så började hon gråta, men... det gjorde jag med! Så mesig man kan vara! Men gud så söta dom är tillsammans. Har aldrig sett några så kära vuxna människor. Man blir verkligen glad av att se dom.

På tal om annat, Hårdrock i mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: lissaaaa

du är mitt hjärta (a) ih

2008-11-29 @ 16:05:56

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback