I have fought a measureless battle

2008-11-26 @ 13:29:30 Category: Everyday life Comments: 0
Okej, en snabb blogg nu innan jag måste sätta igång och jobba igen. Vi har resursdagar som ni kanske har läst om i någon av mina tidigare bloggar, och håller på med årets julkalenderr. Ni anar inte hur mycket jobb det här är, och hur mycket vi får stressa! Framför allt, det är så jävla svårt. Det är inte roligt någonstans just nu, men jag antar att det kommer bli kul att se slutresultatet när allt är färdigt. I morgon och på fredag är jag ledig, snacka om skönt. Sova länge, äta en ordentlig frukost och njuta av ledigheten. Låter det inte alldeles underbart? Långhelg till max! Plus, att vi är lediga på tidag! Så är det när man går på JB, grymt!

Igår när jag kom hem från skolan var huvudvärken inte vacker. Men jag åkte i alla fall hem till Lina med mina migräntabletter i kroppen. Hon packade ner alla sina grejer i stora kartonger, sötnosen flyttar i helgen. Jag är riktigt avundsjuk, kommer våldgästa hennes place var och varannan dag. Vi tittade även på ett avsnitt av Lipstick jungle, och även One tree hill. Sen kom Mattias och hämta mig och jag åt ugnspannkaka.

I eftermiddag ska jag leka med mina vänner Alice och Lisa, oboy!

P.S min skroller på min datamus har gått sönder, r.i.p

Puss!
  Jag kan aldrig få nog av bilder från turkiet
(jag och min pojkvän)

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback