I don’t know how it got so bad

2008-11-04 @ 21:14:42 Category: Everyday life Comments: 3

Alltså, det här med pepparkakor och glögg, jag förstår inte! Det är inte ens gott. Mamma kom hem med två flaskor glögg, och mot kvällen dukar hon fram det och häller i sånna här ytterst små koppar, tillsammans med en ask pepparkakor. För det första smakar glögg som kiss och för det andra, pepparkakor kan man bara äta en av annars mår man illa, och smaken sätter sig kvar alldeles för länge. Ett bra exempel på det är att jag till och med har borstat tänderna två gånger, men endå sitter den kvar. Nej, jag håller mig till det traditionella fikat, bulle och saft.

Det blev att jag stannade hemma idag med, som jag nämnde igår. Min hosta vill verkligen inte ge sig, antar att den är helt sönderköttad nu. Men i morgon tänkte jag vara duktig och gå till skolan, men i för sig har jag idrott på förmiddagen och den kommer jag inte kunna vara med på. Så då kan jag lika gärna vara hemma och åka lagom till eftermiddagslektionen. Hm, får se hur jag gör, får klura på det ikväll. Nu ska jag nog snart läsa vidare i min bok och försöka sova, kanske.


Kommentarer
Postat av: slimzor

i hate u.

2008-11-04 @ 22:36:52
Postat av: maaallllaannananana

jag håller med, hata pepparkakor :M

2008-11-05 @ 09:18:38
Postat av: zäta

glögg skulle jag kunna leva på, pepparkakor är också gott, saaaaaaaaandra då :O

2008-11-05 @ 12:04:07
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback