I dont know anymore, but it's all about you

2008-11-05 @ 22:33:55 Category: Everyday life Comments: 0
Jag har precis syndat och jag skäms. Om ärligheten ska fram så har jag har ätit precis innan jag ska gå och lägga mig. Men vad gör man inte, jag blev så sjukligt sugen på knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, och gud så gott det var! Ibland får man, man måste unna sig för annars överlever man inte.

I morgon är jag tillbaka till verkligheten, skönt på ett sätt men jobbigt på ett annat. Dom här tre dagarna jag har legat hemma har varit underbara, massa sömn och ingen stress överhuvudtaget. Även om jag då har haft mina stunder då jag varit nära på att få psykbryt, men dom räknas inte. Har växlat mellan säng och soffa och bara rapat mig mätt på luft och dammkorn. Jag har varit toktrött hela eftermiddagen, men självklart när man väl ska till och sova så blir man piggare än aldrig förr. Jag lovar att det var på grund av mackan, fan ta dig smörgåsgurkan! Det var du som fick mig att falla för trycket. Jag är omgiven av snorpapper och kablar, jag känner mig smått panikslagen. Hela min säng är full av diverse prylar som inte borde ligga här egentligen, typiskt mig.

Fick precis den här videon av Robin!
 Snacka om att jag vill det där mest utav något här i världen?

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback