I caught fire in your eyes

2008-11-17 @ 07:37:53 Category: Everyday life Comments: 0

Jag är riktigt avundsjuk på min älskade mamma som ligger och sover som en stock i sin säng, själv måste man gå upp och åka till något helt onödigt som skolan. Nej men faktiskt så ska det bli rätt kul, har ingen ångest den här veckan även fast det känns som vi har mer än vanligt att jobba med. Nästa vecka har vi resursdagar så då får man jobba igen.

Jag måste snart ge mitt hår lite volym, så har egentligen inte tid att skriva. Men om jag hinner kommer jag uppdatera när jag kommer till skolan så fort som möjligt på förmiddagslektionen, annars blir det senare helt enkelt. Helgen har varit riktigt lyckad, så det ska bli roligt att dela med mig av den. Hörs senare!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback