Are you ready?

2008-11-14 @ 07:40:23 Category: Everyday life Comments: 1

För nu är det fredag igen, tjoho. Ska snart börja röra mig mot hallen för att klä på mig ytterkläderna och cykla iväg till bussen. Idag är det ingen vanlig skoldag för oss som går fotografiskbild, nejdu. Vi tar bussen mot Stockholm och går på en stor fotomässa, ska bli riktigt kul! Inte ofta man säger så om något som hör till skolan. Men så är det.

Ikväll står det fest på listan med Zara, vilket jag också ser fram emot. Är redan taggad och kommer tagga hela dagen även fast jag sovit ungefär två timmar i natt. Jävla hals, och jävla jävla jävla hosta!

Måste fixa håret en sista sväng, sen åker jag! Puss


Kommentarer
Postat av: linne

JAG VILL SE DITT HÅR :(

2008-11-14 @ 09:29:05

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback