Your private war

2008-05-14 @ 11:33:02 Category: Everyday life Comments: 0
Sitter i skolan, är verkligen hur trött och seg som helst. Skulle kunna stänga ner allt jag håller på med just nu och lägga mig över bordet. Jag hade nationella i engelska idag, muntliga. Jag och Madde! Det gick inge vidare för mig, fick inte fram vad jag ville säga och jag tappade bort ord hit och dit. Jag är verkligen dålig på att prata engelska, det går något bättre när man ska skriva. Nu sitter jag och skriver, det ska bli en läskig novell. Urtrist. Jag kommer ingenstans, har fastnat helt och kan inte koncentrera mig alls. Det här är en dålig dag, den är seg och vädret är kasst. Jag längtar efter mat, mat gör en glad.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback