We cannot deny

2008-05-09 @ 10:48:18 Category: Everyday life Comments: 0
Godmorgon, vilken underbar dag det är. Solen står högt på himlen och skriker värme. Men oturligt nog sitter man fast inne i skolan på en urtrist mattelektion som går hur segt som helst. Funderar på att ta närmaste väg ut till solen genom fönstret. Längtar till lektionens slut, vilket betyder mat som är tacos! Sedan väntar en ännu mer tråkig webbdesignslektion. Gud hjälp mig i fader, sonen och den heliga andens namn. Efter skolan slinker jag ner med Madde och Zara på stan för att köpa present till Malin. (Dom ska på bio lite senare, jag vill med följa med!) Jag ska till Malin på tjejkväll, hon har faktiskt fyllt 17 år. Stora tjejen. Därefter cyklar jag vidare hem till Zara för att tillbringa min natt där. Vi har planerat ända från i början av veckan att äntligen på lördagen så vi ska sola hela dagen och dra ut på picknick på kvällen. Jag har längtat och längtar ihjäl mig eftersom det kommer bli en riktigt mysig dag med min favoritbrud. Mat, dricka, musik och solsken, kan det bli bättre?

Nej, nu får ni ha en otroligt bra dag ute i solen!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback