Waiting

2008-05-21 @ 08:08:55 Category: Everyday life Comments: 1

Jag sitter här med tjugo minuter till godo och funderar på över vad jag ska göra eftersom tåget går om cirka en halvtimme. Jag gick upp strax efter 07:00, hoppade in i duschen och fixade håret lite så där snabbt. Mer än så orkar jag inte göra, jag är så trött. Skulle verkligen behöva en helg där jag bara sover ut och vilar upp mig. Förhoppningsvis blir den kommande helgen lugn, ska till mormor på 65-års kalas på lördag och kommer antagligen inte hem förens söndagen. Men det visar sig, helt enkelt.

Igår hade jag bestämt mig för att plugga på proven jag har på torsdag, men det gick inte särskilt bra eftersom jag inte mer hann öppna allt innan jag stängde ner det igen, jag var tvungen att titta på Gossip Girl först, säsongsavslutning. Jösses vad spännande, jag är kär i Chuck också. Han är en riktig bad boy, och med sin blick kan det inte bli mer än, graow! Därefter gjorde jag det ena och det andra, allt för att slippa plugget. Sen blev dubbelavsnittet av Desperate Housewives klart också, så det var också tvungen att ses. Säsongsavslutning där med, lika spännande där som i GP. Finns det några bättre serier? Nej! Andra Avenyn kan ta sig, för det suger!

Nu är det endast en kvart kvar tills jag måste gå, så det är väl dags att börja packa ner allt i väskan, som datorn.

Neverstore - Waiting.

You're amazing just because you are. I miss you more than ever. I'll wait for you forever


Kommentarer
Postat av: Anonym

Andra avenyn e bässsssssst!

2008-05-21 @ 10:35:46
URL: http://simonep.blogg.se

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback