The answer

2008-05-28 @ 21:27:46 Category: Everyday life Comments: 0
Jag skulle kunna göra allt för en stor tallrik med mat just nu, verkligen allt. Säg åt mig att slicka på en fet tarantella, jag gör det bara jag får mat. Nu låter det dock som att jag inte får någon mat, men så är inte fallet. Jag kan fortfarande inte äta vilket är jobbigt. Och som grädden på moset gjorde mamma en grekisk sallad idag som jag inte fick ta del av. Kunde inte låta bli att bli smått sur!

Annars då, jag var hemma från skolan idag. Vaknade upp med en förjävlig migrän, inte kul. Skrek på Sten att komma med mina tabletter och jag kastade i mig dom innan jag försvann under täcket för att slippa ljuset. Hade ingen energi alls, var yr och kände mig spyfärdig. Några timmar senare tog jag mig ur sängen för att få i mig något att äta. Eller dricka, yoggi. Sen cyklade jag hem till mor min och fixade lite här och där.

Nu är jag åter igen hemma hos Sten. Kan ni gissa vad jag äter? Yoghurt, kanske?

Lyssnar på en gammal favorit, här har ni.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback