Maybe i'm just confused

2008-05-30 @ 10:09:13 Category: Everyday life Comments: 1
På en timme har jag hunnit varit arg, förbannad, sur, ledsen, ännu mer ledsen och mer ledsen än så. Där är jag kvar ännu. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, indränkt i tårar. Jag är helt tom, tom på ord, tom på allt. Fan, jag klarar inte av sånt här. Jag är på tok för svag för det. Jag hade aldrig kunnat ana att det här skulle hända, inte dig. Men det kommer bli bra, jag sitter här med alla fingrar och tår knutna och hoppas. Du är stark och jag älskar dig. Skulle aldrig tillåta att något hände dig. Jag har nog aldrig saknat en människa så här mycket som jag gör nu. Jag går bara omkring, kan inte sitta still. Varje gång telefonen ringer rycker jag till och önskar att det är du. Just nu vill jag bara till Örebro.

Kommentarer
Postat av: slim

<3

2008-05-31 @ 01:11:12

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback