Heels over head

2008-05-07 @ 18:44:41 Category: Everyday life Comments: 2

Jag kan inte förstå hur jag alltid lyckas bli sjuk, den här gången har jag åkt på en ordentlig förkylning. Mitt huvud känns som en tickande bomb och halsen fungerar ungefär som ett rivjärn. Men jag får bara hålla ut, det är i alla fall värme ute.

Igår efter jag hade gått på stan med Zara och Madde åkte jag hem och tog det lugnt för att senare titta på förra veckans avsnitt av Desperate housewives eftersom jag olyckligvis glömde bort att titta. Drack massvis med gott te och myste ner mig under täcket. Klockan nio var det dags för veckans avsnitt av hemmafruarna, jag ekänner att jag är galet besatt av programmet. Det är grymt! Det där var nog det mest spännande avsnittet under alla dessa säsonger, jag satt och slängde iväg tårar som bildade en stor pöl på golvet framför mig. Direkt där efter kastade jag mig in i nästa serie, Gossip Girl. Faktiskt, så var det avsnittet lika bra som avsnittet med hemmafruarna. Även där satt jag med tårarna i ansiktet.

Eftersom jag inte kan hålla mig en hel vecka för att få se Desperate Housewives så laddade jag hem nästa avsnitt när jag kom hem från skolan idag. Så, jag har nyss tittat klart på det. Mycket spännande. Bästa serierna någonsin.

Idag hade jag nationellt prov i matte, usch. Är jätteosäker på om jag klarade det eller inte, jag är värdelös på matte. Men jag får hålla tummarna helt enkelt. Föresten så är jag jättetrött, skulle nog kunna somna nu och sova lagom tills jag ska kliva upp i morgon. 

Här kommer en bild på mig och Zara från valborg. Du är grymt bra hjärtat!



Dagens låt som spelas gång på gång:


Kommentarer
Postat av: emma

hejsan
hur har dagen varit ;)?

2008-05-07 @ 18:52:00
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Zaraaaaaaa

störd men söt, jag gillar dig

2008-05-07 @ 21:37:53

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback