Headstrong

2008-05-15 @ 10:06:19 Category: Everyday life Comments: 0

Just nu sitter jag i skolan, som alla andra vardagar vid den här tiden. Har också som vanligt ingenting att göra, fördriver tiden med att spana runt på bilddagboken och läsa bloggar. Vi har programhantering, prov nästa vecka vilket betyder att vi fick denna lektion till att studera. Men, självklart fungerar inte mitt fronter, så jag kommer inte in för att hämta alla uppgifter. Orkar heller inte röra på mig för att gå till Matt, för att få det fixat. Jag var faktiskt nyss där och lagade min dator. Den åkte ju i golvet för någon vecka sen, men fungerade endå efter det, ända tills nu då den balla ur. Skärmen hängde inte med längre och var helt svart. Så då gick jag dit och fick den lagad. Blev extremt orolig över att mina grejer på datorn skulle försvinna, men icke. Jag har tur. Jag borde verkligen köpa en extern hårddisk nu, innan datorn säger boom och tar allt i från mig. Den är överfull med bilder och musik, vill absolut inte ta bort mer än vad jag redan gjort.

Igår efter skolan lekte jag med Linn, vi surplade i oss soppa och var allmänt dryga. Satt och spelade in ljudklipp, önskar att jag kunde lägga in dom här eftersom vi skrattade som idioter åt dom. Vi tittade även på det senaste avsnittet av gossip girl en gång till, det går inte att få nog av det. Bästa någonsin!

Everytime you walk away


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback