Folding stars

2008-05-06 @ 10:32:41 Category: Everyday life Comments: 0
Något stressad hann jag precis med tåget i morse. Kom till skolan något förvirrad över placeringarna och har ännu inte förstått vad det är vi håller på med. Har ingen ork att fråga heller, Jakob är mystisk. Men endå måste jag endå tacka eftersom vi inte hade provet jag trodde vi skulle ha idag, puh! Drygt två timmar kvar tills vi slutar för dagen, då ska jag, Zara och Madde gå på stan. Har inget intressant att skriva men anledningen till detta inlägg var att jag ville tipsa er om denna låt jag lyckats fastna över. Jag gillade den inte särskilt mycket från första början, men nu när jag har hört den några gånger sitter melodin fast på hjärnan. Lyssna och njut!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback