You can't meet all expectations

2008-06-15 @ 17:17:13 Category: Everyday life Comments: 1

Jag ligger i min soffa som en säck, plus att huvudet är helt förvridet. Jag fryser och hur mycket jag än klär på mig lyckas jag inte få upp värmen. Funderar på att tappa upp badkaret med varmt vatten och lägga mig där en stund. Det brukar funka, men det brukar också föra med sig huvudvärk. Jag som redan har huvudvärk kommer alltså få ännu mer huvudvärk, vilket brukar göra att jag blir skakis i kroppen, vilket gör att jag går och lägger mig. Det är inte lätt alltså. Plus att jag har världens nysattack, det här är nog femtonde gången jag nyser i rad.

Men, igår hamnade vi i västerås som vanligt igen. Det var roligt denna kväll också, alkoholfri kväll som tur var. Kände mig inte på topp för att köra på en tredje dag. Jag och Zara skrattade så mycket att jag fick träningsvärk i magen. Var så himla nära på att kissa på mig, jag fick gå med benen i kors och hålla mig för skratt för att det inte skulle hända några missöden. Därefter träffade vi på några roliga snubbar som gjorde att vi skrattade ännu mer, gilla läget. Sicket humör vi var på, toppen. Vi käkade donken och köpte några godisremmar som vi åt på under kvällen. Annars så gjorde vi väl inte så mycket mer. Jo vi åkte självklart karusell, men förutom det. Vi strosade bara omkring och skrattade åt saker som knappt var roliga. Tack för helt klockrena dagar!

zätalins

Tack för att du har fått mig att inse att du inte är perfekt någonstans. Så jävla skönt att få radera dig.


Kommentarer
Postat av: jag

jag bjuder

2008-06-15 @ 17:47:09

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback