The gift

2008-06-29 @ 22:56:28 Category: Everyday life Comments: 0

Söndag, jag dricker te i min enorma kropp och lyssnar på Seether vilket är ruskigt bra musik! Idag har jag bara slappat rakt av hela dagen, vaknade upp hos mr. x i morse, sen låg vi kvar där tills jag åkte hem runt sju.

Lördag, jag vaknade upp av att Zara kom inflygandes i mitt rum. Vinpimplarn var nog allt lite bakis, men med alvedon går allt. Därefter blev det en dusch, fixade mig och åkte in med Mamma&Björn till Eskilstuna för att bowla med några nära&kära i släkten. Tror vi var tio stycken, jag kom på fjärde plats och jag var endå yngst. Applåder till mig! Efter dom två timmar gick vi vidare till Acropolis, en restaurang. Grymt god mat serverades, men seg personal som gjorde att jag höll på att hungra ihjäl. När maten var slut på våra tallrikar skjutsade mamma mig vidare till mr. x där jag tillbringade kvällen&natten tills vi somnade. Vi tittade bland annat på två filmer, what happens in vegas och någon annan wannabe amarican pie film. Sen hälsade vi på lite folk & skjutsade in dom till krogen och så.

Fredag, jag följde med Zara när hon skulle tatuera sig. Blev riktigt läckert, verkligen bra resultat av det hela. Sen åkte vi till La Torre och käkade mat eftersom Linn jobbar där. Därefter tog vi oss till Ica, köpte hårfärg och åkte hem till mig. Ja, resultatet på färgningen gick väl inge vidare, ska man skratta eller gråta. Men det blir nog bra, hoppas jag. På kvällen tog vi halv tio tåget in till stan och drog på beachparty. Smidiga som vi var så kom vi in, vakterna överlistade alltså oss inte. Bra drag, gick inte att stå still på golvet. Dels för att man var riktigt danssugen, och dels för att man helt enkelt inte kunde stå still för golvet studsade upp och ner.

   


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback