Lucky star

2008-06-22 @ 21:26:28 Category: Everyday life Comments: 0
Herregud vilken helg, den har varit fullspäckad med underbara saker med min favorit Zäta. Den gick av stapel i fredags då vi tog våra packningar och åkte till Göteborg med husvagnen. När vi kom fram tog vi fram supergrillen och fick i oss mat. Därefter sprang vi i förtjusning till Liseberg. Det var verkligen grymt roligt, vi hade leendet på våra läppar hela tiden. Jag åkte karuseller jag verkligen inte kunde föreställa mig att jag skulle våga sitta i, skrek och skrattade så tårarna sprutade åt alla håll och kanter. När vi kom hem tillbaka till husvagnen igen rökte vi vattenpipa en stund sen somnade vi gott, helt utslagna. När vi vaknade gick vi och duschade oss för att åter igen besöka Liseberg. Efter många timmar gick vi åter igen hem och grillade. Därefter tog vi spårvagnen till avenyn där vi gick omkring ett tag, träffade några supertrevliga killar som man fick sig ett gott skratt åt. Sen var det dags för bio, Sex And The City. Jag ljuger inte när jag säger att det var den bästa filmen någonsin. Det var verkligen häftigt att se bio där i Göteborg mot lilla Västerås, dom delade ut presenter till publiken och alla reaktioner under filmen var fantastiska. Mer än 400 tjejer som skrattade, grät och jublade ihop. Efter bion kollade vi in Göteborg och åkte sedan hem igen till världens mysigaste husvagn. Vi satte självklart igång vattenpipan, men vi blev även fler denna gång. Vi fick besök fyra norrmän, inte illa alltså. Det var inte mycket man förstod när dom pratade, så dom fick prata i slowmotion. Skrattretande! Sen sent på natten gick vi och la oss och steg upp tidigt i morse. Dags att åka hem, sorgligt med sant. Helgen var verkligen en 10:a!

Nej, nu måste jag snart hoppa i säng för i morgon ska jag jobba igen. Känner mig inte alls sugen, usch. Men måste man så måste man. Heja!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback