Fix you

2008-06-25 @ 11:01:45 Category: Everyday life Comments: 0
Jaha, så ringer det på dörren när man ligger och sover så man får kasta på sig lite kläder och fippla upp håret i en toffs för att inte skrämma iväg den som vill något. Så när man väl fått upp låset och öppnat dörren, står det ingen där. Det enda som hördes var hur en människa gick ut genom lägenhetsporten med slöa steg. Hade ingen lust och ropa: kom tillbaka! Men jovars, tack för den väckningen, vem du nu var, var du än är. Kanske var dags endå.

Så jag staplade mig fram i den ljusa lägenheten med knappt öppna ögon och letade efter havregrynen i skafferiet. Hackade upp lite skalade äpplen som jag sedan rörde ner när gröten var färdig. Det är nog det godaste jag vet, ni borde prova. Endast gröt, lite salt och ett hackat äpple, smaskens! Frukosten kan inte bli bättre. Sitter nu här med en tom skål och en mätt mage. Tänkte bränna av några fler Sex And The City avsnitt, tittade på hela fem stycken igårkväll. Jag bara älskar det så var tvungen att ladda hem första säsongen, var ju så länge sen. Och ni som inte sett Filmen, ni måste se den. Tidernas tjejfilm!

Lite senare ska jag hoppa in i duschen och ta mig till Västerås, tänkte leta efter något att spendera pengar på.

Hey & Hå!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback