Broken

2008-07-01 @ 00:52:51 Category: Everyday life Comments: 0

Sitter just nu och spenderar natten med att vänta på en film som snart kommer att bli klar. Håller på att ladda hem "Untraceable", har ingen aning om den kommer vara bra enligt mig eller inte men det visar sig. Min faster sa i alla fall att den var jättebra så, jag litar på henne. Idag har jag inte gjort särskilt mycket vettigt, vaknade rätt sent också. Tränade, dushade, åt, plockade grejer i lägenheten, satt och väntade på Zara. Till slut kom hon, vi lagade mat. Kyckling, pasta & sallad, smakade riktigt bra. Sen bjöds det på jordgubbar&glass när min faster&kusin kom på besök. Satt vid köksbordet allihoppa och skrattade som dårar.

I morgon, mina damer och herrar, blir det att tagga till Allsång på Skansen. Jag och Linnéa kommer höras över hela stockholm förstår ni. Det kommer bli kul! Har saknat dig som sjutton, men nu jävlar! Magnus uggla, here i come! Grymmare än någon annan!

Nu ska jag titta på filmen, spännande..


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback