Allstar loser

2008-06-11 @ 00:36:35 Category: Everyday life Comments: 0

Tänkte att jag skulle bränna av några rader innan jag kryper ner till sängs och sover. Mina ögon riktigt hänger åt alla håll och kanter, förstår inte hur jag kan vara så här trött som jag är. Jag sov faktiskt till ett idag, vilket inte är jag. Jag brukar vakna runt nio nu för tiden, nåväl. Jag vaknade upp hos Zara i morse, vi var och nattbadade med lite folk på natten. Vi fick frukost av hennes farmor, sen cyklade hon till jobbet och jag tog mig en promenad hem. Lite senare åkte jag hem till Linn&Max med Richard och spelade spel och kort, jag vann stort! För det är väl meningen att man ska komma sist? Ja, sen satt vi i princip hela kvällen och väntade på att Zara skulle sluta jobba, som hon gjorde klockan elva. Vi hade bestämt att vi skulle röka vattenpipa, men jag orkade till slut inte så gav upp med väntandet. Jag var grymt hungrig och hade ont i både huvud och mage, fy bubblan. Gjorde mig lite mat när jag kom hem, snipp snapp slut!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback