A lot like me

2008-06-17 @ 18:39:15 Category: Everyday life Comments: 0

Hallå bloggen, ksandra update här! hehehe

Jag är verkligen dödstrött, mina ögon orkar varken se rakt eller hålla sig öppna. Kan tala om att jag ser ut som, mamma kines, pappa japan, stackars lilla cp barn - barnet. Men det känns bra att jag är trött för att jag arbetat hårt. En välförtjänt sömn väntar på mig. Jobbade i alla fall idag som jag nämde nyss, 07.00 - 15-30. Nu jävlar tjänar jag in pengarn för full rulle till våran utomlandsresa som ska bli av. Kommer typ ha träningsverk efter ha sprungit upp och ner, trappa efter trappa. Jobbade även igår, kan ju tala om att det gick sämst eftersom det var första dagen. Inget gick som det skulle, usch. Hade nästan god lust att ge upp, jag hatar när det tar lång tid att lära sig svåra saker. Men idag kändes det en gnutta lättare, det blir nog bra ska ni se.

Efter jobbet igår stressade jag som en galning hem, bytte om och skulle precis cykla i hundratjugo till stationen när Z ringde och berättade att det inte gick något tåg. Dom har ju bytt ut till sommartider, lagom drygt. Skulle ju in och byta stav, så jag gjorde det idag i stället. Klarade inte av en endaste sekund till men den jag hade, kändes som den var typ fem meter lång. Det blev i alla fall en med större kulor och rosa "diamant" på. Ska även köpa en svart senare, den var snygg! I alla fall, efter tågincidenten kom sniL hem till mig. Skriver som hon gjort i sin blogg, vi låg dubbelvikta på golvet av ett korvsmackande, så jävla sjuka. Men kul var det.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback