You'll make it

2008-07-04 @ 13:53:28 Category: Everyday life Comments: 0

Snart slår jag närmaste vägg hårt, bara för att få ut ilskan. Jag blir galen, rent ut sagt. Så jävla jobbig att jag har lyst att strypa dig ibland. GRRRRRRRRRRRRRAOW!

Men, igår var jag och Zäta som sagt i Västerås och träffade Madelen. Vi började med att äta på gränden, mysigast. Varken Zara eller jag förstår hur vi ska klara oss utan dig i ett helt år, ett helt jävla år utan dina döroliga kommentarer och din humor som är precis som våran. När maten var slut drog vi ner till löga och kollade läget på power meet och så, satt där och tittade på alla raggarbilar som åkte fram och tillbaka. Runt elva kom Mattias och hämtade mig och Zara och vi kramade Madde hej då. Men vi ska hinna träffa henne igen innan hon åker som tur är. Vi skjutsade hem Z som skulle hem och sova, och sen åkte vi vidare hem. Somnade sent, var pigg långt in på natten vilket är dåligt. Oh, snart börjar jag jobba. Den här helgen kvar plus nästa vecka. Sen är jag dödsdömd!

Ikväll blir det power meet igen med mitt zäta och vi ska vara vildast. Lägg det på minnet!

   


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback